keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Kirsikoita kuivana


Kuivashampookirjoituksestani on kulunut jo puolisentoista vuotta. Aika päivittää tilannetta: Tigin Rockstarista jäi lämpimät muistot, mutten ole enää löytänyt sitä käsiini. Got2b ja Four Reasons olivat ensin hyviä, mutta tyhjenivät huomattavan nopeasti eivätkä jättäneet suurempia muistikuvia. Proffs oli hinta-laatusuhteeltaan erinomainen. Väliin mahtui myös Osis, joka hinta-laatusuhteeltaan taas oli minun käyttötarkoituksiini luvattoman mälsä.

Lähdin pari viikkoa sitten asioikseni Kicksiin hankkimaan kehuttua Batisten Tropical-kuivashampoota. Kookoksen ja ananaksen sijaan mukaan tarttui Cherry. Rrrrakastan kirsikoita, olen oppinut pitämään jopa esanssisista versioista. Coca-Cola Cherry on inkiväärilimonadin lisäksi ainoa sokerilimppari, jota minun on välillä ihan pakko saada. Myös isän kissat pitävät kirsikoista, älä vain avaa tuota linkkiä, jos ikävöit kesäistä auringonpaistetta lumisateen keskellä.

Hakukoneoptimointia varten minun täytyy listata kuvauksia:
  • Maailman paras kuivashampoo
  • Kuivashampoista hienoin
  • Toimii otsahiuksille
  • Paras hinta-laatusuhde
  • Hanki kokemuksia tästä
  • Ihana tuoksu
  • Pitkitä hiustenpesua ällöttävän pitkään
  • Rakasta kirsikoita, ne rakastavat sinua
  • Hyväntuoksuinen kuivashampoo
  • Kokeile ja rakastu
  • Jos yhden hankit, hanki tämä
Ps. Aikaisemmassa kuivashampoopostauksessa esiintyviä hiuspuutereita en ole vieläkään oppinut käyttämään. Nyyh!

10 kommenttia:

  1. Mä kun luulin mun Four Reasonsin olleen maanantaikappale. Ostin matkakokoisen version testiin ja siitä ei oikeasti riittänyt kymmeneksi kerraksi. Ei aine kyllä tehnytkään mun tukkaan mitään.

    Osiksen hiuspuuteri tuo oikeasti muhkeutta ja rakennetta kampauksien pohjaksi, mutta jesus, miten se sähköistää tukkaa!

    Olen siis käyttänyt hiuspuuteria vain kampausten pohjalle, auki en puuteroituja hiuksia pitäisi. Kuivashampoo kiinnostaa kyllä, mutta toimivatko ne oikeasti - siis tuleeko hiuksiin ryhtiä ja tuuheutta eikä lopputulos ole sama vanha littana, tahmeampana versiona vain?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toimii, toimii, toimiiiiii!!! Olen skeptinen kaikkeen kosmetiikkaan liittyen, mutta kuivashampoolla saa kyllä aikaiseksi tuntuvia eroja. Suihauttelen ainetta hiusten tyviin, odotan minuutin (saatanpa harjata hampaat tai meikata) ja sitten pöyhin hiuksista näkyvät aineet lavuaariin pää alaspäin. Rasvaisuudesta littanat hiukset kohoavat tyvestä mukavasti, muuttuvat likaisennäköisistä kivan mattapintaisiksi ja tuoksukin raikastuu. Ihmetökötti.

      Ennen kuivashampoota jouduin käymään tukkapesulla ainakin joka toinen päivä, mutta nyt hiustenpesu saattaa unohtua jopa yli viikoksi - en välttämättä muista koko asiaa!

      Poista
  2. Ooo kirsikkaa! Pitääpä ehkä käydä hakemassa kun pian loppuu joku halpis-Herbina kuivashampoo joka mulla on tällä hetkellä. Sekin on kyllä toiminut ihan hyvin! Ps. Nauratti tuo "Pitkitä hiustenpesua ällöttävän pitkään" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen lukenut Herbinan kuivashampoosta pelkkää hyvää ja hankkisin sitä varmasti, jos en olisi nyt näin yli-ihastunut tähän tuotteeseen.

      Ps. Raportoin blogissa välittömästi, jos joku tulee tänne noilla hakusanoilla!

      Poista
  3. Mulla on myös ollut Batisten-kuivashampoo ja tykkäsin kyllä. :) Nyt on Klippoteketiä.. Sitä ennen juurikin tuota Rockstaria jota kaipailet. En vain kerennyt käyttää sitä kuin kerran pari, kunnes kaasu katosi pullosta jonnekin :<

    Satu
    Indie by heart

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Klippoteket on Herbinan ja Tresemmén rinnalla yksi niistä, joita haluaisin testata! Millainen se on ollut?

      Ihmisillä on ollut Rockstarin kanssa uskomattoman huono tuuri! Minulla oli sitä kolme pönikkää, jotka kestivät useita kuukausia kovaa käyttöä. Täydellinen tuote silloin, kun se ei karkuuta kaasujaan.

      Poista
    2. Oon kyllä tykännyt. Ekan kerran kokeilin kaverilla ja muistelin sen olevan ällömäkeen hajunen, mutta ei tuo ainakaan omassa käytössä ole liian karkkinen ollu :) Ja tepsii hyvin siihin mihin tarkotettu, maksaa n.3 e !

      Poista
    3. Oooooh, pakko kokeilla! Lievä karkkisuus on vain plussaa, muistaapahan käyttää ;)

      Poista
  4. AAAAIIIII kirsikka??!?!?! Pakko saada!!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...