keskiviikko 24. elokuuta 2011

Intoilua

Minä olen Innostuja. Asioita, joille lähipäivinä olen syttynyt:
  1. Iittalan upea, upea, upea Kulku-sarja, joka on myynnissä lokakuun alusta loppuvuoteen asti. Kastehelmi-sarja on mielestäni suomalaisen muotoilun helmistä helmin, ja myös Kulku on ihana. Hamstrannen meille noita isompia lautasia.
  2. Tämä kuva, koska pöllö.
  3. Hassusti nimetyt URL-osoitteet. En tiedä, uskallanko enää avata Tommin linkkejä keskellä työpäivää, sillä purskahtelen nauruun holtittomasti.
  4. Alkoholin korvaaminen kissoilla. Koska se on terveellistä. Ja koska olen pohtinut "101 tapaa käyttää kissaa" -listan aloittamista.
  5. Lasten makuuhuoneet. Koska minä löysin tämän ensin ite ite ite ite! Loistava kuvasarja, joka jää mietityttämään pitkäksi aikaa.
  6. Vaihto-oppilaat, joista monet ovat nyt saapuneet uusiin koteihinsa. Niin minäkin 19.8., tosin kuusi vuotta sitten. Harmittaa, etten työasioiden vuoksi ilmeisesti pääse vetämään yhtään tuloleiriä. AFS rules!
  7. Kansantarinat. Ja ihmiset, jotka elävät unelmaansa.
  8. Syksyiset kaaliruoat - ja ideat, joilla voisin huijata poikaystäväni niiden syöjäksi.
  9. Perussuomalaisten nimen uudelleenkääntäminen Facebookissa. Nationalsozialistische Grund-Finnische Arbeiterpartei nauratti eniten.
  10. Villi kortti: Gina Tricot'n poncho as seen in Nelliinan Vaatehuone. Niin paljon kuin olen kyseistä ketjua vältellyt.


Lisäksi vielä jotain, jota haluaisin Lotta-westiemme oppivan. Kuinka mielelläni pelaisin lenttistä itsekin! Vuosia sitten murtunut sormeni vaan ei aiheesta pahemmin innostu.



KOMENTO TAKAISIN! Nyt innostuin taas.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...